Rabu, 18 November 2015

Bagaimana Seni Penyembuhan Bantuan

Bagaimana Seni Penyembuhan Bantuan

Apabila menimbangkan "seni penyembuhan," terdapat pelbagai bentuk. Anda mempunyai bentuk allopathic tradisional dikenali dengan baik oleh kebanyakan orang Barat. Termasuk dalam ini adalah ubat, pembedahan, x-ray dan farmaseutikal. Kemudian terdapat penjagaan kiropraktik yang melibatkan bergerak tulang belakang dan struktur rangka kembali ke tempat, membebaskan saraf. Terdapat juga penyembuhan tenaga yang menjadi lebih dikenali.

Apakah penyembuhan tenaga?

Manakala ubat allopathic dan kiropraktik adalah berdasarkan kepada badan fizikal dan struktur, penyembuhan tenaga adalah berdasarkan kepada apa yang dipanggil badan halus. Tidak ramai yang boleh melihat badan halus. Lebih ramai orang dapat merasainya. Dalam penyembuhan tenaga, perubahan dibuat kepada tubuh halus menggunakan niat, kesedaran dan sering pergerakan tangan.

Apakah tenaga penyembuhan sebenar?

Saya ingin memberitahu anda cerita sedikit. Kembali pada abad ke-19 doktor tidak melihat sebarang keperluan untuk membasuh tangan mereka apabila bergerak dari satu pesakit yang lain. Kadar kematian ibu selepas melahirkan anak adalah tinggi. Satu eksperimen telah dilakukan di Itali di mana, di sebuah hospital, doktor membasuh tangan mereka antara pesakit dan dalam satu lagi doktor hospital tidak. Kadar kematian ibu menurun secara mendadak di hospital di mana doktor membasuh tangan mereka.

Anda akan berfikir bahawa semua doktor kemudian akan memulakan amalan kini biasa ini. Anda akan salah. Malah, apabila percubaan berakhir, walaupun doktor di hospital di mana kehidupan wanita telah diselamatkan oleh penggunaan mudah sabun dan air berhenti membasuh tangan mereka.

Mengapa?

Mereka tidak percaya bahawa sesuatu yang mereka tidak dapat melihat adalah punca kematian. Mereka tidak beriman kepada kuman.

Penyembuhan tenaga melibatkan bekerja dengan tubuh halus yang tidak ramai yang dapat melihat. Ia melibatkan pergerakan tenaga badan ini untuk membawa keseimbangan kepada tubuh fizikal. Apabila badan fizikal adalah dalam kira-kira ia mampu untuk pulih dengan sendirinya.

Mengintegrasikan pelbagai seni penyembuhan

Katakan anda patah kaki anda. Bukan sahaja tulang perlu ditetapkan, tetapi ia menyakitkan seperti yang jahanam. Apa yang anda anggap sebagai sakit juga menghasilkan tenaga yang. Anda tidak boleh melihat kesakitan, tetapi anda pasti boleh merasainya. Ia adalah benar. Sebagai seorang yang bekerja dengan penyembuhan tenaga, saya dapat merasakan tenaga kesakitan dengan tangan saya.

Doktor anda menetapkan tulang dan meletakkan anda dalam cast. Anda diberi ubat sakit untuk menguruskan kesakitan anda. Sebagai pengamal penyembuhan tenaga, saya juga boleh membantu tubuh anda dalam penyembuhan lebih cepat. Orang menonton saya mungkin fikir saya tidak melakukan apa-apa. Saya gunakan kuasa niat dan kesedaran untuk berhubung dengan badan, menghapuskan kesesakan (seperti dalam tenaga sakit) dan membantu badan dalam proses penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar