Rabu, 18 November 2015

Melegakan Masalah pernafasan Dengan Penyelesaian Salt Mudah

Melegakan Masalah pernafasan Dengan Penyelesaian Salt Mudah

Ia boleh menjadi sukar untuk menarik nafas lega apabila udara hari ini dipenuhi dengan bahan pencemar dari segala jenis, daripada habuk dan alergen kepada bahan kimia toksik. Jika anda mempunyai apa-apa jenis masalah pernafasan - seperti asma, bronkitis, atau rumput kering demam anda tahu ubat yang terbaik yang baik, udara bersih.

Secara semula jadi, tidak tercemar udara tulen mengandungi banyak ion negatif, lebih daripada 1000 ion per sentimeter padu. Di rumah kita, caj elektrostatik dicipta oleh plastik dan permukaan sintetik yang lain, medan elektrik, dan kekurangan pengudaraan mewujudkan suasana dengan beberapa ion.

Cara yang paling semula jadi untuk mengembalikan ion sihat untuk udara dalaman adalah dengan ionizer kabus.

Himalayan Crystal Salt Kabus Ionizer vaporizes satu peratus penyelesaian garam kristal ke dalam kabus ajaib, penuh dengan ion negatif. This air menyegarkan adalah sama dengan udara di gunung atau di tepi pantai. Ini sahaja mewujudkan persekitaran yang sihat.

Tetapi terapi ion negatif juga secara khusus digunakan untuk melegakan masalah pernafasan biasa, termasuk bronkitis alahan hidung dan resdung, asma dan penyakit paru-paru obstruktif kronik (COPD).

Ia secara meluas diketahui bahawa pendedahan kepada ion negatif mempunyai banyak manfaat kesihatan lain yang boleh menyokong badan dalam menangani masalah pernafasan. Ion-ion negatif:

- Menguatkan fungsi sistem saraf

- Meningkatkan kecekapan metabolisme badan, proses mendapatkan nutrisi dari darah dan excreting sisa

- Menguatkan sistem imun badan

Di samping itu, ion bercas negatif masuk molekul kabus menarik dan mengikat zarah pencemaran cas positif - termasuk debu, debunga, asap, dan bakteria - oleh itu membersihkan udara bahan pencemar sangat yang paling menjengkelkan kepada paru-paru anda.

Pencemar zarahan di udara juga boleh menjadi pembawa bagi gas-gas toksik yang lebih kecil dan lebih ringan. Ini gas melekat "piggyback" kepada zarah, membuat zarah lebih menjengkelkan dan berbahaya kepada kesihatan.

Mengeluarkan bahan pencemar dari udara anda bernafas adalah faktor yang paling penting dalam melegakan gejala pernafasan. Laman web American Lung Association mengatakan, "Cara terbaik untuk melindungi keluarga anda di rumah [dari masalah paru-paru] adalah untuk mengelakkan pencemaran udara di tempat pertama." Sebagai pencemar zarahan datang dari luar dan juga di dalam rumah yang dihasilkan (daripada sumber seperti pemanas gas dan dapur, permaidani, dan perabot), adalah perlu dalam hampir semua rumah untuk mengambil beberapa langkah-langkah untuk mengawal kualiti udara dalaman.

Himalayan Crystal Salt Kabus Ionizer juga menambah kelembapan ke bilik yang kering, sekali lagi, menjadikannya lebih mudah untuk bernafas. Kedua-dua pemanasan musim sejuk dan penyaman udara musim panas menghilangkan kelembapan dari udara. Udara lembap mempunyai manfaat tambahan yang menjadikan kulit anda lembut dan licin.

Hanya dua jam "laut-udara" terapi dengan Himalayan Crystal Salt Kabus Ionizer setiap hari telah dilaporkan untuk mengurangkan dan memperbaiki masalah pernafasan.

Sebahagian daripada manfaat Himalayan Crystal Salt Kabus Ionizer adalah penggunaannya daripada Himalayan Crystal Salt. Penyelidikan biofizikal telah menunjukkan bahawa frekuensi elektromagnet Himalayan Crystal Salt sesuai dalam panjang gelombang dengan orang-orang badan manusia dalam keadaan asal sihat. Dengan menggunakan garam ini untuk membuat ion negatif, anda bukan sahaja mendapat manfaat ion negatif, tetapi manfaat daripada garam kristal juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar